HIFU 聚焦超聲波瘦面瘦身 bioslim

GiGi姐 黃淑儀

HIFU 聚焦超聲波瘦面瘦身

不經不覺GiGi姐今年已步入68歲,因為年紀原因,身體新陳代謝減慢,脂肪消耗比儲蓄慢。亦因既為烹飪達人,那有不貪吃愛吃的道理。加上大量的主持及飲食評判工作,身體脂肪愈積愈多,而且大部分都儲存在腰,腹位置,形成中央肥胖,大肚腩亦肥到42吋半,已經不是皮下脂肪,更加埋內臟脂肪,現時體重己標升至169磅,這個數字正是身體對她發出的警號。

HiFu聚焦超聲波美肌重生

GIG黃淑儀話 : 當然有啦一直以嚟對於面上嘅皺紋,膚色同鬆弛都係好煩惱,但係又唔敢打針或者係拉皮嘅方法,怕有後遺症,做完3次 HiFu聚焦超聲波之後, 所有嘅問題都明顯改善真係覺得自己後生咗十年㗎,每個女人都想保持青春嘅容貌見健美的身材,但記住不要用有入侵性方法傷害身體同面容要靚得聰明。

冰火溶脂立即瘦療程 拾回10年前身形

我都意想不到出來個效果係咁明顯,話曬我都六十八歲,代謝功能己經好慢,今次計劃開始嘅時候,我接受咗一個叫做「機能逆轉嘅療程」,因為顧問Grace同我講年紀大,身體細胞機能自然就開始衰退,所以呢個療程呢係可以幫到我嘅細胞帶回年青時候嘅活躍能力,減肥先至容易達到一個理想效果,之後我就接受「冰火溶脂立即受綜合療程」,讓體重下降,再接受最新HiFu聚焦超聲波技術,令腹部脂肪立即溶解解決我中央肥胖大肚腩問題。我用咗3個月嘅時間,體重瘦咗17磅,大肚腩就瘦咗7吋半,瘦咗之後,健康咗心情都開朗咗。

返回上一頁

立即登記體驗專業即瘦療程

必需填寫
必需填寫
必需填寫
必需填寫
電話不正確
必需填寫
電郵不正確
必需填寫
必需填寫
必需填寫
必需填寫

我已同意我網站條款及私隱條款

必需填寫

我願意日後接收由Bioslim發出的資訊及廣告

請填寫紅色位置
療程總覽