Liftera-V Lift無針埋線 bioslim

Liftera-V Lift無針埋線

有別於一般HIFU,韓國最新拉提技術Liftera-V Lift無針埋線利用超聲波將隱形能量線埋在真皮層及 筋膜層(SMAS),編織出皮膚支架撐起皮膚,刺激膠原新生及重組,即時拉提V面,重現立體輪廓。 獨特不認探頭,緊貼面部創造立體輪廓,比一些傳統線型hifu更緊貼!

無痛無創傷 韓國最新拉提技術

Liftera-V vs HIFU

無針埋線已移動曲線發放,在皮膚內形成細小能 量線,即時收緊鬆弛皮膚,療程時間短及無痛, 沒有復原期。

 

一般HIFU以直線射擊發放,某些位置未貼服,治 療後1-2天見效,療程時間長及疼痛,修復期1-2 個月。

 

*圖片只供參考 效果因人而異

個案1 Jessie Kwan

「水腫包包面」問題

係人都想肌齡18歲,但年紀越大,皮膚就自然鬆弛, 加上本身我塊面係唔對稱,右邊面係大啲,一路以為ultra V lift 只係瘦面,但係估唔到可以有拉提作用,做完之後可以將我右邊面拉反對稱 , 眼角眉骨拉番上少少,雙眼望落有精神咗又令皮膚提升,激發膠原增生,改善皺紋及面部輪廓,塑造完美V面 。 加上美容師手勢好好, 之前係其他美容院都做過ultra V lift,痛之餘效果又冇咁好, 但呢間美容院美容師啲手法同我之前做過既有啲唔同 ,感覺好專業 ,一邊做一邊問你痛唔痛,完全好顧及客人感受, 做facial除咗要有效果之外 ,美容師手勢同服務我覺得更重要 。

個案2 Ta Choi

「大細面一左右不對稱」問題

由於我右面比較浮腫,左右不對稱,影相仲更加覺添,為咗改善呢個情況,我就去試咗而家最新科技LIFTERA-V,係最多人推薦嘅凍齡療程,我一定唔執輸去試吓呢個無痛無創隔空埋線療程!!!咁鬼死怕痛嘅我,出奇地過程中一啲都唔痛,只係感受到暖暖地好舒服嘅感覺,仲差啲想瞓着添。 做完之後係即時見到好明顯嘅效果!右面下垂中的肌膚即時提升,皮膚即時收緊即時提升緊緻,好對稱嘅V面!睇返之前啲相片影出嚟好明顯真係大細面,做完之後影相都對稱返,望落去都順眼同靚啲 重點又唔痛又唔腫,真係靜靜雞變靚

個案3 MoIlie Choi

「輪廓線條不均稱」問題

Ultra V 不只可以瘦面,而且可以部局改善面型的不足之處,比Hifu 做得更細緻,局部修正面部的問題,可謂Hifu的升級版。 Ultra V 過程只有少少吉吉地的感覺,完全吾痛,美容師會先搽Gel在我面上,首先用4.5mm機頭可直達筋幕層,使皮膚拉緊,再轉用3mm機頭直達真皮層,刺激膠原增生,完成後敷番保濕定型面膜。 完成後feel 到面部肌膚變緊緻,效果即時見到,只做了一次,已經明顯見到面部輪廓提升。 做Ultra V 無針埋線不會傷害表皮,沒有副作用之餘又做到傳統埋線效果,最適合怕痛又想瘦面、改善輪廓的女仕。

個案4 Windy Fung

「鴛鴦大細臉」問題

Bio Slim 採用的是韓國制造的微整形儀器。 清潔臉部後,涂上冰凍的Gel, 之後開始用儀器在我臉上滑過,會有輕微的酸酸和彈下彈下的感覺,好似畫上十字的網狀一樣,為肌膚底層形成一道彈力網。 大約十幾分鐘就完成左右兩邊臉(約1600線) ,即時見到兩邊臉頰瘦了不少。之後更換第二個儀器頭和力度,以不同的波長和頻率,做眼部附近和額頭的幼薄皮膚,這次的感覺就比較輕。由於我的左邊臉比較大,所以再在左臉加強再做,以達至平衝,改善鴛鴦大細臉。 做完療程後,完全沒有紅腫情況,可以即時化妝,酸軟的感覺也逐漸消散,感覺皮膚緊緊地,用手按壓時也會有點酸,美容師說感覺會持續幾天至一星期,但不會影響日常生活。

立即登記

必需填寫
必需填寫
必需填寫
必需填寫
電話不正確
必需填寫
電郵不正確
必需填寫
必需填寫
必需填寫
必需填寫

我已同意我網站條款及私隱條款

必需填寫

我願意日後接收由Bioslim發出的資訊及廣告

請填寫紅色位置
療程總覽